Vi har i et tæt samarbejde med en global, markedsledende retail-virksomhed ombygget og indrettet deres butikker, så de lever op til virksomhedens visuelle og kommercielle udtryk.
Retail handler om at inspirere forbrugerne ved at give en særlig butiksoplevelse. Oplevelsen kommer til udtryk ved at kombinere forskellige sanser i ét samlet koncept for den enkelte butik.
I denne case har vi gjort kundens designguidelines operationelle og indarbejdet dem i mere end fem projekter, så både det visuelle, atmosfæriske og termiske indeklima kan være med til at understøtte den gode brugeroplevelse.
Vi har desuden bragt specialistviden om myndighedsbehandling, sprinkling og brand med i projekterne, så kunden i hele projektforløbet har kunne føle sig tryg. I projekterne har vi arbejdet tæt sammen med en udvalgt totalentreprenør i en form for partnering, hvor det fælles mål altid har været at skabe merværdi for alle projektets parter.
I projekterne bibringer vi desuden flere årtiers erfaringer med at tilpasse de bagvedliggende installationer til en ny indretning eller ombygning af butikker. Vi bringer vores viden og erfaring med, så projektet bliver planlagt i alle faser og tilpasset butikkens daglige drift. Derudover forsøger vi altid at sætte bæredygtigheden højt på dagsordenen, hvilket kunden har taget godt imod.
Vores erfaringer med retail og indretning har sikret en proces med færre udfordringer og en robust tidsplan, der er udarbejdet med et effektiv og fleksibel LEAN-tankegang på tværs af projektets interessenter.